Een aantal binnenhavens hebben de kans gegrepen om zich te presenteren en profileren in dit hoogwaardige magazine. Naast havens laten andere partijen en kennisinstituten zien dat er geïnvesteerd wordt in de havens als logistieke knooppunten, om daarmee economische groei, synergie en meer werkgelegenheid te creëren. Er ligt een prachtig product van Jager Media, met wie de Nederlandse Vereniging van Binnenhavens met plezier heeft samengewerkt. Met deze link komt u bij Havenlocaties Nederland 2016
Nederlandse Vereniging van Binnenhavens
Op de negende pagina van Havenlocaties Nederland 2016 staat een interview met Marijke van Haaren, voorzitter van de Nederlandse Vereniging van Binnenhavens. “Wat ons drijft is dat het belang van binnenhavens beter bekend wordt en de zorg dat onze havens beter kunnen functioneren zodat we er meer rendement uit kunnen halen. Gemeenten onderschatten soms nog het economische belang en de toegevoegde waarde van hun binnenhaven. Ze hebben lang niet altijd in beeld wat de waarde ervan is voor hun stad of regio. Dat vinden wij zonde”, aldus Van Haaren.
Mocht u geïnteresseerd zijn in de mogelijkheid om uw haven te presenteren in een volgende editie van ‘Havenlocaties Nederland’, dan kunt u contact opnemen over de mogelijkheden met Jager Media